14/10 Godmorgon

Godmorgon alla söta människor i detta avlånga land.
Hur är läget med er en dag som denna?

Jag kom precis till jobbet, har varit och kört ett stenhårtpass på Enjoy, från tjugo över nio till halv elva.
Idag blev det axlar och mage, riktigt jobbigt faktiskt.

Här har ni lite bilder från hur gymmet ser ut, de har bytt lokaler så nu har det blivit riktigt fräscht faktiskt, inte så farligt dyrt heller, 300 kronor i månaden, och då får du vara med på allt från gruppträningar, yoga till styrketräning.

  
   
 

 

Idag är det som sagt onsdag, jag gillar faktiskt onsdagar, det är mitten på veckan, man kan gå ut fall man känner för det, när man kommer hem efter avslutad dag, så känner man att det är långt kvar till helgen osv.

Men idag blir det till att jobba till klockan 8, har inte bestämt fall jag skall gå ut ikväll eller inte, men det visar sig, ni får självklart veta svaret, samt se bilder från kvällen osv.
"E" börjar bli sjuk, så han kanske kommer gå hem tidigare idag, hatar att jobba när man vet att man inte mår bra, då är jag själv på jobbet, men det är lugnt, kan jag uppdatera mer i bloggen.

Skall ut och plocka lite i butiken nu, kommer strax mer ett riktigt smaskigt inlägg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0