Åka skidor

Jag står här på jobbet och är så jävla sugen på att åka ´skidor, riktigt sånt jävla sug.
Att jag vill känna atmosfären, känna pudret under brädan, afterski,nattliv osv..

Jag säsongade i Sälen förra säsongen och det var det absolut roligaste jag har gjort i hela mitt liv, jobb,vänner,festa, träna, det var så tillvaron såg ut och jag älskade det, helt otroligt vad skönt det vart.

Men nu har jag fast heltidsjobb på 3 så vill inte lämna det för att säsonga igen, men fall inte skulle jag stå på bardisken på Hc igen.

Men har fortfarande vänner som åker upp och säsongar igen, så det kommer bli några vändor upp dit, samt att åka till Österike en vecka.

Vart gillar ni att åka på skidsemester? Någon guldklimp ni vill berätta om?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0