Godmorgon Sverige

Japp då var man tillbaka på jobbet igen då!
Alltid lika trevligt, är dock lite småtrött idag. Efter jobbet åkte jag hem och käkade en macka för att sedan åka till Enjoy och träna en timmesbröst pass för att sedan avsluta med några magövningar.
Efter det så tog jag och en polare en lång bastu och en varm skön dusch.

Så efter gymmet åkte jag hem och städade lite för att sedan se, hollywoodfruar special, och roast på berns. Sen så somna jag som ett litet barn i sängen!!

Fick precis ett sms av chefen, han sa att vi skulle komma upp i så höga säljsiffror som möjligt, samt göra lite andra saker, men det löser vi, inga problem.

För tillfället är det inte jätte mycket folk i gallerian, men det kommer



Vi hörs om en stund, nu skall jag städa butiken. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0