Vilken mobiloperatör använder ni?

Nu kommer jag till en intressant fråga, vilken mobiloperatör använder ni?

Förklara varför just ni har den operatör ni har, vad ni har för mobil, och abonnemangsform

Det finns ju som sagt några att välja mellan.
Nu skall jag förklara varför jag har det jag har och varför.

Jag kör med operatören 3. Jag har ett fastprisabonnemang som jag ringer, smsar,mmsar,videosamtalar för  hur mycket jag vill, ingen uppkoppling eller något sånt. Till detta abonnemanget har jag en Iphone 3gs white 16g.
Jag betalar 599 och använder detta privat.

Samt att jag även har ett jobbabonnemang som jag använder när jag jobbar, även det är från 3.

Varför jag rekomenderar att välja tre är, attraktiva priser, bra kamapanjer, man får ringa för hela beloppet, inte betala något för telefonen, man får väldigt bra telefoner i varje abonemangsform.
Samt vårat vännerabonnemang där det är helt gratis till alla som har tre,samt alla hemtelefoner och det bästa med detta är att man får en telefon för 0 kr

Samt att vi har även Sveriges bästa mobila bredband, 3 år i rad, 50% bättre hastighet och täckning.

Men nu till er, motivera erat svar och ge oss en kommentar.

3


Telenor

Telia

Tele2/comviq

Halebop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0